JORNADES ESPORTIVES (MOLLERUSSA I JUNEDA)

Aquestes activitats ens encanten!!!!!!
El passat 29 de març, els i les alumnes de C. Superior, vam anar a Mollerussa a participar de les jornades esportives al Pla d’ Urgell per als alumnes de C.Superior.Vam practicar Zumba,Dodgeball,Jocs cooperatius,Atletisme, Jocs d’ encertar i tombar la Torre. Els esports i els jocs vam variar una mica de l’ any passat però emocionant.
Els de C. Mitjà que també som esportistes, vam anar i participar a les jornades esportives de Les Garrigues, a Juneda, el passat dia 10 de maig. En aquesta ocasió els esports van ésser: Hoquei, Fútbol, Judo, Acrosport , Zumba,jocs tradicionals com la cursa de sacs,voleibol i jocs adaptats.
FANTÀSTIC!