JORNADA MEDIAMBIENTAL-ESCOLA PORCEL DE CERVERA

Avui hem portat a terme la jornada mediambiental a l’escola.

Durant el dia hem realitzat una sèrie d’activitats relacionades amb el tema.

Hem preparat la terra i hem plantat al nostre hort: enciams, cebes tendres, remolatxa, julivert i raves.

Els més petits de l’escola han fet un nino i li han plantat llavors al cap que aniran regant i els hi sortiran els cabells (herba de gat).

També, ens han visitat els agents rurals que ens han fet una xerrada sobre la seva feina i ens han ensenyat mostres d’animals que troben pel bosc. Ha sigut molt interessant i els nostres alumnes han preguntat moltíssim!

Al final ens han ensenyat una serp recuperada que ha causat una gran sensació entre els alumnes!

Per completar el dia han vingut a portar-nos planter els de l’associació Talma, que haurem de fer créixer a l’escola.

I com a sorpresa final, ha vingut el pare de la Lluna que ens ha portat un poni i ens ha explicat com el cuida.

Podeu veure les imatges de la jornada clicant a la foto.