Jornada de germanor amb famílies. Escola Porcel de Cervera

El passat dissabte dia 28 d’Octubre, famílies, mestres i alumnes de l’escola vam gaudir d’una jornada de germanor i convivència per acondicionar una mica més els nostres patis. Tota la comunitat educativa vam unir esforços i motivació amb l’objectiu de naturalitzar més aquests espais. Amb el treball i esforç de pares, mares, avis i avies hortelans vam tornar a engegar l’hort i vam plantar plantes i herbes aromàtiques al pati. També vam aprofitar la jornada per repintar els jocs del pati i remodelar la caseta de fusta. Tothom va participar amb moltes ganes i el resultat final va ser genial! Després d’un balanç tant positiu de la jornada en la que cal destacar la dedicació, unió i treball de tots i totes, sols en queda pensar en quan celebrarem la següent.

De part del tot el Claustre de l’escola sols ens queda agrair a totes les famílies i alumnes per la seva implicació i esforç ja que sense ells-es no hagués estat possible!

Cliqueu a la imatge per veure què bonic a quedat tot!