HEM COMENÇAT UN NOU CURS ESCOLAR!

L’Espluga Calba, 15-09-2017

El començament de curs ha arribat després d’un estiu molt intens d’activitats: piscines, colònies, viatges, Festa Major…

El primer dia, a l’escola Porcel de Cervera, a uns els va costar molt llevar-se i a altres els nervis els van despertar abans d’hora.

Han vingut mestres noves i altres han marxat. Alguns alumnes han canviat de classe i ha començat un alumne nou.

Després d’acabar la primera setmana d’escola podem dir que estem preparats per iniciar amb força i il·lusió el nou curs escolar  2017-18.

Alumnat de Cicle Mitjà i Superior de l’escola Porcel de Cervera.

1. Alumnes

Hola nens i nenes de l’Espluga. Ja tenim ganes de veure-us a la propera trobada de la ZER.
    (Alumnat de primària de Puiggròs.)

1. Alumnes de l'Espluga Calba

Ens sap greu no haver-vos contestat abans, doncs fins avui no ho hem vist.
      Nosaltres també tenim moltes ganes de veure-us!!! Ens veiem divendres a la Festa Llaminera!!!

Nens i nenes de l’Espluga Calba