Final escolar del “Certamen de lectura en veu alta”. Escola Abat Ruera.

Benvolguda comunitat escolar,

Avui divendres, 12 de març, s’ha celebrat la final escolar del Certamen de lectura en veu alta. Aquesta final ha permès que els mateixos alumnes seleccionessin, en funció d’una rúbrica elaborada per a l’ocasió, els representants de Cicle Mitjà i Cicle Superior de l’Escola Abat Ruera a la semifinal territorial del certamen, en la qual els nostres semifinalistes s’enfrontaran a les habilitats lectores d’altres alumnes del territori.

Certament, ha estat una final escolar molt disputada en la qual totes i tots els alumnes han mostrat un gran nivell.

L’EQUIP DOCENT VOL FELICITAR ALS ALUMNES PER L’ESFORÇ QUE HAN FET DURANT ELS DIES DE PREPARACIÓ DE LA LECTURA; S’HA EVIDENCIAT EL TREBALL FET DES DE L’ÀMBIT FAMILIAR I TOTS I TOTES ELS NENS I NENES HAN MOSTRAT UN MOLT BON NIVELL LECTOR.

FELICITATS A TOTS I A TOTES!!!

La següent fotografia correspon a les guanyadores de la final escolar i als/ a les alumnes suplents.

Si voleu veure les fotografies de tots/-es els/les nens/-es durant la final, cliqueu AQUÍ

I si voleu més informació sobre el certamen, cliqueu AQUÍ