Esmorzem amb productes de l’hort

Vam anar a collir el menjar a l’hort i el vam preparar per a fer l’esmorzar:  ho vam rentar tot abans de menjar-nos-ho. L’alumnat de primària va tallar les patates, els carabassons, ceba, les albergínies per a fer les truites i també el menjar per a les amanides (tomata, pebrot, tomates cherries, pastanagues) i també vam sucar pa amb tomata i oli.  Vam anar a comprar els ous i els vam batre. El Celi va coure les truites.

Les truites eren de patata i ceba, i una de molt misteriosa: la truita de cocodril i llangardaix.

A l’hora d’esmorzar, ens ho vam cruspir tot i ESTAVA DELICIÓS!

Alumnat de primària de l’escola Abat Ruera.