Escola Porcel de Cervera. Medi CI 2n trimestre

Aquest trimestre hem decidit conèixer una mica més el poble on hi ha la nostra escola, l’Espluga Calba.

Vam sortir tots junts a explorar els carrers del poble, per on vam haver de localitzar el diferent mobiliari urbà, carrers, cases i senyals que ens podem trobar.

També vam decidir quins eren els llocs d’interès del poble i vam fer un mapa interactiu on els vam situar. A l’Espluga Calba hi ha moltes coses per fer i visitar!

I per últim, vam descobrir la llegenda sobre el bandoler Guardiola, que tenia atemorit a tot el poble de l’Espluga Calba.