Escola Abat Ruera. Jornada familiar; l’hort

El dia 22 d’octubre tota la comunitat educativa de l’Escola Abat Ruera ha gaudit d’una jornada de convivència amb l’objectiu de condicionar l’hort, però al final la convivència, el treball, l’esforç i la unió de comunitat han estat els elements principals de la jornada. Xocolatada, plantada d’una olivera i d’hortalisses i neteja dels bancals de l’hort han estat les tasques d’aquesta jornada.
Des del claustre de professors de l’escola Abat Ruera volem donar les gràcies a les famílies i els/les alumnes per la seva implicació que ha fet possible moments de germanor com el que hem viscut aquest dissabte. MOLTES GRÀCIES!!! Per veure les fotografies de la jornada clicar damunt de la imatge.