Escola Abat Ruera. Conte: El dia que va començar la guerra

Una de les activitats del dia de la Pau va ser explicar el conte “El dia que va començar la guerra”. Aquest llibre està inspirat en la història d’una nena refugiada a qui havien negat l’entrada a una escola perquè no hi havia cadira per a ella. D’ aquí va sortir el següent poema, que es va publicar a la web del diari The Guardian amb imatges d una cadira buida. Dies després, milers de persones van publicar imatges de cadires buides dels artistas Jackie Morris i Petr Horácek com a símbols de solidaritat amb aquells nens que ho havien perdut tot i que no tenien on anar ni oportunitat de rebre educació. Una historia per a recordar-nos del poder de la bondat i la seva capacitat de donar-nos esperança per un futur millor.

El nostre alumnat han decorat l’escola amb els seus dibuixos de cadires.