EP de l’escola Abat Ruera. Un pilot a l’escola

L’alumnat de Primària han pogut gaudir de la visita d’un pilot, el Ramon. Des de la sisena àrea curricular de Ciències Experimentals els nens i nenes estan treballant conceptes com la gravetat, la fricció de l’aire o la pressió atmosfèrica a través d’una pregunta; per què volen els avions?
Li agraïm molt al Ramon que hagi pogut venir a l’escola a donar-nos resposta a tots els dubtes generats durant aquests dies. Tenir a l’aula un pilot d’avió ha generat molt entusiasme i curiositat entre tot el nostre alumnat. Alguns ja volien ser pilots de grans!!!
Per veure fotografies de l’activitat clicar damunt de la imatge.