EP de l’escola Abat Ruera. 30 minuts de lectura diària

Cada dia tot l’alumnat d’Educació Primària gaudeix de mitja hora de lectura silenciosa. Els avantatges de llegir en silenci són molts. La primera és que et pots concentrar millor en el contingut del qual estàs llegint. Això permet absorbir millor els detalls i comprendre millor el que estàs llegint.
Pots passar més temps pensant en els conceptes i analitzant-ne els arguments. Això ajuda a desenvolupar una comprensió més profunda dels temes.
Finalment, la lectura en silenci és una activitat relaxant que permet allunyar-nos del món real i endinsar-nos en un món imaginari, ple d’aventures i noves històries.