Ens graven per a fer un vídeo promocional de l’escola Porcel de Cervera.

Aquests dies ens hem sentit actors i actrius gravant en un estudi professional. En Jose  Cots està preparant un vídeo per promocionar i donar a conèixer la nostra escola i la nostra Llar d’infants, que si tot va bé, tornarà a funcionar a partir del curs vinent.

Doncs bé, en Jose va muntar un estudi professional amb focus, paraigües de fotografia  i fins i tot una pantalla croma per gravar les nostres opinions i comentaris. A més, va entrar a les aules a veure com treballàvem i va fer fotografies a l’escoleta, que prèviament algunes famílies de l’AFA havien acondicionat. Moltes gràcies a tots per la implicació!!!!

Si en voleu veure unes imatges cliqueu AQUÍ