Els Mossos d’Esquadra visiten l’escola Abat Ruera

El passat divendres 18 de febrer, els Mossos d’Esquadra van visitar l’escola Abat Ruera i ens van ensenyar com hem de navegar de forma segura per internet. Realment, la xarxa està plena de perills i nosaltres, ara, ja n’estem al cas.

Tots els alumnes, de 1r fins a 6è vam poder gaudir de la xerrada “Internet segura per a nens i nenes” i la veritat és que va ser d’allò més interessant.

Esperem que tots i totes les alumnes siguin molt bons navegants i que tinguin en compte tot allò que va dir l’agent Jaume.

Gràcies Jaume!