Elecciones a l’escola Abat Ruera

El passat dijous 20 de febrer es van duu a terme la campanya electoral i posteriors eleccions relacionat amb el projecte que han treballat els infants de cicle mitjà i cicle superior.

Així doncs, als moments previs a l’hora de pati va enllestir la seva taula on poder fer arribar les seves propostes als mestres, nens i nenes de l’escola.

Un top acabada la campanya electoral, ens vàrem reunir tots a la sala del poble on cada partit polític va exposar el seu programa electoral mitjançant un petit miting. Cada partit havia de treballar prèviament millores pel que fa l’escola, pati i aules.

Va ser un matí molt diferent i divertit ja que als nens i nenes de cicle mitjà i superior ens va permetre viure una campanya electoral desde diferents vessants.