El Tió ja ha arribat a l’escola Abat Ruera

Quina il·lusió ens ha fet a tots els nens i nenes l’arribada del Tió!

I la veritat és que no podia ser d’altra manera! L’esperàvem i no ens ha decebut pas. Ara, si ens em portat prou bé, cal que el proper dia 21 de desembre ens cagui força coses a tots i a totes!

De fet, aquest any el Tió ha vingut acompanyat d’un bon amic! I és que els tions no pateixen pel coronavirus però empatitzen amb la situació que vivim a les escoles: grups bombolla i nul contacte entre uns i altres…

Per cert, aquest any hem fet un arbre de Nadal diferent! L’hem guarnit amb una decoració nadalenca feta per nosaltres mateixos/es. La decoració de Cicle Mitjà i Cicle Superior recull els nostres millors desitjos per aquestes festes i pel nou any que encetarem ben aviat.

Esperem que gaudiu tant de les fotografies que us adjuntem com nosaltres ho hem gaudit a l’escola.

CLIQUEU SOBRE EL NOSTRE ARBRE!!!