El RaP dE leS XaRXeS… de l’escola Abat Ruera.

El Dia de la Internet Segura es celebra el segon dimarts de febrer de cada any. Aquesta data la va proposar la UE, però ha estat assumida per molts països d’arreu del món, que aprofiten aquesta efemèride per reflexionar i prendre consciència de la necessitat d’una Internet més segura, especialment per al col·lectiu de joves i infants.

Cada any, la UE proposa un lema i un vídeo que reflexiona sobre algun aspecte de la seguretat dels menors a la xarxa. Enguany la proposta educativa ha estat fer un rap.

L’escola Abat Ruera ens hem volgut unir a aquesta iniciativa i des de l’àrea de Valors hem treballat un rap utilitzant com a base la música de la cançó “Somos valientes” del raper Langui. Hem analitzat la influència de les xarxes socials, les conseqüències dels nostres actes en aquest entorn i la importància dels adults per ajudar-nos a conèixer el seu funcionament.

Els alumnes s’han inventat tota la lletra i la coreografia del rap. Ha estat una experiència molt gratificant. Aquí podeu veure el resultat. Esperem que us agradi!