EI i CI de l’escola Abat Ruera. Cos i postura corporal

Els alumnes d’Educació Infantil i Cicle Inicial de l’escola Abat Ruera estem estudiant el cos humà. Per fer més vivencial els continguts treballats a l’aula hem demanat a la Laia Cabau que ens preparés un taller.
El seu taller ha anat sobre el cos i la postura corporal. Les seves explicacions s’han adaptat molt bé a tots els alumnes, des dels més petits de l’escola fins als alumnes de 2n. Hem après moltes coses i inclús una nova cançó que ens explica com ens d’asseure correctament a la cadira.
Moltes gràcies Laia per la teva col·laboració. Estem molt contents/es que hagis fet aquest taller!!!
Per veure més fotografies clicar damunt de la imatge.