EI de l’escola Abat Ruera. Experimentem amb llums i ombres

La senyoreta Janet va demanar als seus alumnes que portessin llanternes o algun objecte amb llum. A les nou del matí quan els més petitets i petitones de la nostra escola van entrar per la porta la classe estava fosca!!! I això es va aconseguir ficant bosses d’escombraries a les finestres i a les portes. Hi havia tres racons. El primer hi havia joguines amb llum, al segon botelles sensorials amb purpurina i al tercer paper de  cel·lofana. Per la paret hi havia trossos també de paper de cel·lofana. Amb les llanternes podien enfocar-les i veure els colors del paper. Tot això acompanyat amb música relaxant de fons .S’ho van passar d’allò més bé.  Per mirar més fotografies clicar damunt de la imatge.