Dia de la Pau i la no violència a l’escola Porcel de Cervera.

Aquests darrers dies a l’escola hem dedicat diverses sessions a treballar el Dia Escolar de la No-violència i la Pau. S’han dut a terme activitats com:  visionar vídeos i curtmetratges de valors, parlar sobre el perquè és el dia 30 de gener el dia de la Pau, i no un altre dia, i sobre la figura del Mahatma Gandhi, pintar mandales, explicar  contes i finalment, per a plasmar com nosaltres podem iniciar el camí cap a la pau, hem realitzat un mural.

Per elaborar el mural, hem confegit una cadena en la qual cada nen i cada nena havia d’escriure, en una baula,  un favor o  una bona acció envers un company o companya de l’escola, des del més petit al més gran.

Un cop pensat i escrit , hem unit totes les baules formant la cadena . Els nens i les nenes estan molt contents amb el resultat. I a vosaltres us agrada?

Si voleu veure’n més fotos cliqueu damunt de la imatge.