Concurs ONCE : El camí que ens fa iguals. Porcel de Cervera

Amb l”alumnat de C.M i de C.S de l’escola Porcel de Cervera hem participat al Concurs Escolar Grup Social Once – programa d’acció educativa- amb el lema d’aquest any  “EL CAMÍ QUE ENS FA IGUALS”, fent referència al tema de la inclusió en l’àmbit educatiu.

Cliqueu damunt la foto i veureu l’elaboració i el resultat final, senzill però ens ha fet pensar molt per trobar les paraules i imatges adequades i també s’ha de destacar que  han sortit bones idees i diferents… tot hi cap, imaginació al poder!

Hem intentat reflectir el camí de la inclusió com un joc, on hi ha moments difícils i també espais de calma, hi ha caselles que depenen d’un mateix, n’hi ha que es poden superar amb companyia…així, a través de la metàfora del joc, passant per les diferents caselles arribarem en la mesura que es pugui a la igualtat.

Si guanyem bé i sinó ….també  !!!!