Comencem l’apadrinament lector! Porcel de Cervera.

L’apadrinament lector consisteix en el fet que l’alumnat de Cicle Superior i Cicle Mitjà ajuden a llegir als alumnes de Cicle Inicial i l’alumnat d’Infantil..

D’aquesta manera cada alumne/a de Cicle Superior i Cicle Mitjà és el/la padrí/na d’un alumne/a de Cicle Inicial i Infantil que és el seu fillol/a.

Esperem que aquesta activitat permeti afavorir el procés de l’aprenentatge i el gust de la lectura.

Ens agrada molt!

Aquesta setmana hem utilitzat diferents espais de l’escola per afavorir aquesta lectura i primer contacte entre els i les padrins/es i els i les fillols/es.

Podeu veure les Imatges clicant el llibre a continuació: