CM de l’escola Abat Ruera. Projecte “Les dones catalanes”

L’escola Abat Ruera s’endinsa en el món de la cultura amb el projecte “Les dones catalanes”. Cada cicle ha decidit treballar una o diverses dones catalanes que al llarg de la història o que en l’actualitat han destacat en algun àmbit. Els alumnes de CM han fet un mural amb la informació més rellevant d’aquelles dones que han volgut destacar per algun motiu en concret, ja sigui, per la seva aportació a la literatura, ciència, esport, medicina…Per veure les fotografies del projecte clicar damunt de la imatge.