Cicle Mitjà i Cicle Superior, enginyers! Escola Abat Ruera.

Avançàvem la setmana passada que els i les alumnes de Cicle Mitjà i Cicle Superior culminaríem el projecte que hem fet sobre la matèria i l’energia aplicant molts dels aprenentatges que hem adquirit durant els últims mesos.

Ens hem posat mans a l’obra i hem fet realitat petits reptes tecnològics que ens han tingut ben capficats. Finalment, els hem pogut provar i… SORPRESA!!! Funcionen!!!

He experimentat amb energies renovables, hem creat artefactes que generen fonts simulades d’energia renovable que hem transformat en electricitat, hem experimentat amb energies no renovables, però sobretot, hem après moltíssim sobre l’energia i els seus usos!

Alumnes de Cicle Mitjà i Superior, sereu uns/-es grans enginyers/-es!!!