CI de l’escola Abat Ruera. Taller “Juguem amb el llop”

Aquest divendres dia 18 de novembre els alumnes de CI van gaudir d’una tarda molt especial. El pare de la Núria es va disfressar de llop i va venir a l’escola a fer-nos un taller molt i molt divertit a més de didàctic. Però abans de començar necessitava ajudants i per aquest motiu els alumnes de CI es van disfressar de caputxetes vermelles i de llops.

Ara que ja estaven preparats van anar tots al pati de l’escola. El “llop” va fer jugar a tots els alumnes a l’oca, millor dit una adaptació d’aquest joc, on cada número tenia una pista les quals giraven envers el món dels contes.

L’objectiu del joc era trobar les parts que confeccionaven el mapa del “tresor”. I sabeu quin va ser el gran tresor? Doncs un teatre amb titelles per poder jugar i poder representar originals i divertides obres de teatre.

Per veure imatges del taller clicar damunt de la imatge.