Escola Porcel de Cervera. Celebrem el dia de la dona

Aquest dimecres per celebrar el dia de la dona, al llarg de tot el dia hem dut a terme diferents activitats amb cada un dels cursos. Durant el matí, els més grans de l’escola hem estat fent un debat per parlar de la igualtat de gènere, la distribució dels rols… i hem visualitzat diferents vídeos per tractar el tema. Els més petits de l’escola també han treballat aquest tema a  partir de la figura de la Malala Yousafzai, que va ser premiada amb el premi Nobel de la Pau l’any 2014. A la tarda, tot l’alumat de l’escola hem creat unes medalles liles molt xules amb una frase motivadora i inspiradora sobre aquest dia que ens hem endut a casa.

Si voleu veure’n les fotografies, cliqueu en la imatge.