Celebrem el DENIP. Escola Porcel de Cervera.

Com cada any, quan arriba el 30 de gener, ens toca fer un petita parada de les activitats escolars quotidianes per celebrar el dia escolar de la No Violència i la Pau. Afortunadament, aquests valors cada dia están més inmersos i interioritzats en el nostre alumnat però molts cops sembla que no sempre van acompanyats amb la societat que ens envolta. Per això sovint des de l’escola ens cal reforçar aquestes idees i valors amb activitats que ens recordin que sense violència i amb pau els conflictes segur es poden solventar millor. Aquest any hem dedicat la tarda del DENIP a realizar 3 petits tallers on la dinàmica principal havia de ser ajudar-nos i cooperar els uns amb els altres. Hem fet un land art amb el símbol de la Pau, hem pensat desitjos sobre la Pau que hem penjat a un arbre del pati i ens hem construit pulseretes amb una paraula relacionada amb la Pau.

Hem passat una estona molt divertida! Si cliqueu a la foto podeu veure un petit recull d’imatges.