Carla Giné visita CS de l’escola Abat Ruera

Carla Giné, autora del llibre “Hivern cremat”, visita el CS de l’escola Abat Ruera. La Carla va viure en primera persona un trastorn de la conducta alimentària que va alterar considerablement la seva vida. Ella, ens va narrar detalladament la seva vivència per tal que aquells nens i nenes de la nostra escola que s’apropen a l’adolescència, siguin capaços d’identificar els indicis que poden dur a un trastorn d’aquest tipus o, si més no, poder ajudar a aquelles persones del nostre entorn que el puguin patir.

La Carla va venir a la nostra escola atès que un dels contes que van fer els/les alumnes de CS pel Premi Pilarín Bayés abordava el tema dels trastorns de la conducta alimentària, concretament l’anorèxia. Vam poder establir molts paral·lelismes entre el contingut del conte escrit pels nens i nenes i la vivència narrada per la Carla.

Carla, moltíssimes gràcies pel teu testimoni.