ANEM A BUSCAR EL TIÓ!

I quin fart d’esperar!!!

Preocupats, després d’uns dies de boira, pluja i vent, hem decidit sortir de l’escola per tal de buscar el nostre Tió.

I, sí! L’hem trobat, ben desorientat! Portava una carta on ens explicava els motius pels quals no ha fet cap a la nostra escola i també un conte molt interessant sobre els orígens del Tió que, afablement, ens han explicat les senyoretes a la Sala.

Ara, sortosament, s’està recuperant d’aquestes últimes nits a la intempèrie, ben calentó al costat d’un radiador, abrigadet amb una manta, acompanyat de les il·lusions que a tots nosaltres ens ha despertat i, sobretot, amb un gran plat de mandarines, plàtans, galetes i altres queviures que nenes i nens amb alegria li dipositen amb l’esperança que esdevingui l’energia que necessitarà per aguantar els cops de bastó necessaris per a cagar-nos força coses.

Totes les fotos clicant AQUÍ