Activitat d’orientació a l’escola Porcel de Cervera

Els alumnes de CM i CS de l’escola Porcel de Cervera vam realitzar dijous a la tarda una activitat d’orientació. Dividits en tres grups i amb un mapa a les mans havíem d’orientar-nos pel poble i buscar diferents localitzacions. Un cop a lloc, havíem de superar un repte cooperatiu i, un cop superat, desxifrar el següent lloc on havíem d’anar, de manera que vam haver de pensar i realitzar moltes operacions matemàtiques per descobrir-ho. El fet de treballar en equip ens va ajudar a superar les proves i a trobar totes les localitzacions. Finalment, quan vam arribar a l’escola, tots junts vam descobrir el lloc on s’amagava un petit “tresor”, que ens serà molt útil per a les sessions d’Educació Física i les estones de pati: pilotes per practicar diferents esports.

Per veure més fotos, cliqueu damunt la imatge.