WE’VE GOT AN ENGLISH CLASSROOM!

Aprendre en una escola petita com la nostra té molts avantatges (grups més reduïts, un ambient més familiar, estar envoltats de natura, etc.), però també alguns petits inconvenients, i és que no sempre podem gaudir dels mateixos espais que una escola gran de ciutat. Un exemple seria la possibilitat de disposar d’un aula d ‘anglès, de la qual cosa havíem hagut de prescindir en els últims anys degut a l’absència d’un aula lliure. Malgrat això, aquest any s’han donat les circumstàncies adequades i al setembre va quedar un aula buida que hem aprofitat per reconvertir en la nostra aula d’anglès, i és allí on farem la majoria de classes d’aquesta assignatura. Es tracta d’un ampli espai al costat de la classe de Cicle Inicial, i que s’ha adequat de manera convenient per poder fer les classes allí. Ens han posat una pissarra blanca, hi ha ordinador portàtil, un reproductor de CD, una estupenda biblioteca de llibres de lectura en anglès classificats per nivells, i està decorada amb molts pòsters i cartells d’anglès i amb fotografies diverses per poder repassar el vocabulari. Allà també tenim un espai per poder deixar els nostres llibres de l’assignatura d’anglès (menys quan tenim deures, llavors han d’anar cap a casa) i no tenir que portar-los cada vegada que anem a fer anglès. És quelcom magnífic pels estudiants i també pel mestre poder disposar d’aquesta aula durant tot el curs 2020-21. Ara sí que podem dir allò de: we’ve got an English classroom!!