Exposició de moniatos

Aquí teniu una mostra del treball de decoració de moniatos feta pel alumnes de les classes del mar (P3-P4), el món (P5), els mags (1r-2n), els pandes (3r-4t) i els gamers (5è-6è).

Com cada any els nostres alumnes gaudeixen  creant una obra d’art amb un moniato, pintura  i elements decoratius que porten de casa.

Són uns artistes aquestes nenes i nens!

El mar. P3-P4

Els gamers. Cicle superior (5è-6è)

El món. P5

Els mags. Cicle incial (1r-2n)

Els pandes. Cicle Mitjà (3r-4t)

Esperem que gaudiu tant com nosaltres!