CARTES AMB COR ALS HOSPITALS

Benvolgudes famílies,

Des de la ZER Baix Camp Nord us enviem força, ànims i somriures en aquests dies difícils amb l’esperança de que s’acabi aviat aquest estat tan estrany que ens toca viure.

Mentres tant, des de la vessant més humana, us  proposem que els vostres fills i filles, els nostres alumnes, s’adhereixin al projecte CARTES AMB COR PELS HOSPITALS , que tracta de que dibuixin o escriguin allò que els diu el cor adreçat a les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible i als sanitaris que lluiten dia rere dia per curar i salvar vides als afectats d’aquest virus maliciós. Els dibuixos, els escrits i les imatges ens ajuden a expressar emocions i poden ajudar d’altres persones a expressar-se i a fer que tot aquest mal son pugui ser portat d’una manera més càlida i acompanyada.

Quan tingueu el dibuix acabat o l’escrit redactat (una frase, un desig, 2 línies expressant sentiments,… no massa llarg) ens l’envieu als correus  de l’ESPAI COMPARTIM de la web i els reenviarem a l’hospital de la nostra Comarca.

Els correus són:

emquedoacasaaleixar@gmail.com

emquedoacasavilaplana@gmail.com

L’equip de mestres

CARTES AMB COR és una iniciativa que neix en unes circumstàncies molt especials i en uns moments molt difícils per a tothom.  Volem que les nenes i nens de totes les escoles i que les noies i els nois dels instituts de Catalunya, des d’Infantil fins a Cicles formatius, passant per la Primària, l’ESO i el Batxillerat envieu dibuixos, poemes, vídeos, cartes als Hospitals de Catalunya per a les persones que ara hi ha ingressades en els nostres hospitals i per a tot el nostre increïble personal sanitari. Ajudem i compartim amb les persones ingressades perquè se’n surtin al més aviat possible, per recolzar-los des del nostre confinament.