BENVINGUDA AL CURS ESCOLAR 21/22!

Benvingudes i benvinguts al nou curs escolar que comencem!

Arriba un moment molt especial de l’any. Tornem a les rutines que vam deixar abans de vacances, i iniciem una nova etapa plena d’il·lusions i sorpreses. També amb incerteses davant les novetats, però sobretot amb moltes ganes de retrobar-nos.

Aprofitem per presentar el nou equip directiu, que inicia amb moltíssimes ganes d’aportar i créixer de manera conjunta. La Laura Garcia (mestra d’educació infantil a l’Aleixar) ocupa el càrrec de directora; la Judit Romà (mestra itinerant d’educació musical), de cap d’estudis; i la Gemma Martí (mestra d’educació primària a Vilaplana), de secretària. Comptem amb l’incondicional suport de les dues directores de les escoles de l’Aleixar, la Cristina Villena; i de Vilaplana, la Conxi Espinosa.

Donem també la benvinguda als/les docents que s’han incorporat a la plantilla amb moltes ganes de formar part i d’implicar-se al projecte educatiu. Així com a les famílies nouvingudes que heu decidit iniciar l’aventura educativa dels/les vostres fills/es amb nosaltres.

Aquest curs volem consolidar tots els projectes que tenim engegats, i alhora, donar un pas endavant com a ZER, en quant a reconstruir un nou punt de trobada i millorar en la qualitat pedagògica.

El nostre motor són els/les vostres fills/es, l’alumnat de l’escola. I el nostre objectiu prioritari és créixer a nivell personal, emocional, intel·lectual, cultural, social… i acompanyar-los de manera respectuosa en el seu propi camí, per esdevindre persones felices, capaces, autònomes i crítiques a la societat en la què vivim.

Sempre que vulgueu podeu comptar amb el claustre de ZER, que treballem en equip per tal d’aconseguir aquesta fita. Confiem que comptarem amb la vostra confiança, el vostre suport i la vostra col·laboració.

Feliç inici de curs!!!

L’equip directiu