ANEM DE COLÒNIES!!

El passat mes d’abril vam tenir les esperades colònies. Per segon any consecutiu hem pogut gaudir de dos dies fantàstics tota la ZER junta.

Aquest cop vam anar a casa Amadeo, una casa de colònies molt tradicional del Delta de l’Ebre, concretament situada al PobleNou del Delta. Quan vam arribar, i després de les presentacions, ens van portar a realitzar diferents activitat i jocs d’aventura: “la pasarel·la amb obstacles”, 3 en ratlla gegant…

Quan vam acabar, per fi ens van repartir a les nostres habitacions i vam poder anar a dinar tranquil·lament. Cal dir que a Casa Amadeo es dina molt i molt bé!!! La imatge ho diu tot….

Sort que al dinar vam agafar forces ja que ens esperava una tarda d’allò més intensa…després de caminar una bona estona vam arribar a les instal·lacions de la Caseta de Fusta. Allà ens van explicar en que consistia perxar, i després, lògicament, ens va tocar fer-ho a nosaltres!!!

Després d’aquesta tarda tan intensa, tocava reposar forces amb el sopar per poder estar preparats per al joc de nit!! Una aventura que ens va portar a recórrer amb les nostres llanternes els diferents carrers i indrets del poble.

Després d’un dia amb tantes aventures, arribava el millor: la nit. Alguns es van adormir de seguida degut al cansament, però d’altres….altres tenien moltes ganes de festa!!

Però a l’endemà encara ens esperàven més activitats. Després de l’esmorzar per agafar forces, vam fer una petita excursió en bicicleta per tot l’entorn de la casa de colònies.

Finalment i per acabar amb totes les activitats, vam practicar kayak per un dels canals que hi havia al costat de la casa.

Com heu pogut comprovar, van ser unes colònies molt intenses i plenes d’activitats!!! Sort que al tornar començàvem les vacances de Setmana Santa i vam poder descansar i recuperar forces.

Ja estem esperant amb ganes les colònies del curs següent!!! On ens tocarà anar…….