8M: DIA INTERNACIONAL DE LA DONA TREBALLADORA.

Amb motiu del 8M, Dia Internacional de la DONA, realitzarem diverses activitats incloses a la I CAMPANYA DE SENSIBILITZACIÓ per la IGUALTAT de GÈNERE, que és la primera acció del Projecte de Coeducació, i que forma part del Pla de Convivència de ZER.

El Dia de la Dona se celebra internacionalment el dia 8 de març de cada any. Va ser declarat per les Nacions Unides el 1975.

El Dia de la Dona ajuda a sensibilitzar la població, governs i Estats sobre l’existència de problemes que atempten contra els drets de les dones i que encara necessiten ser resolts. Cal seguir reivindicant amb força els drets i el paper de la dona a la societat. I és per això que ens volem mobilitzar cada 8M, i treballem cada dia a favor de la igualtat de gènere real i per una societat lliure de discriminacions i violències.

Les activitats a l’escola giraran entorn la història i l’evolució del rol de la dona a la societat, el concepte del feminisme, els estereotips de gènere, la conscienciació social i les llibertats individuals.

El futur serà feminista o no serà. Us animem a participar de les propostes d’escola en aquesta (la nostra) reivindicació, per un món millor.