Un festival de conte

Aquest dimarts 19 de desembre els nens i nenes de l’escola Cingle Roig vam celebrar el festival de Nadal al Casal de Vilaplana. Els nostres petits grans artistes ho van fer genial!

El festival va tenir un format especial i diferent a altres anys, els alumnes de C.S. van proposar la idea de fer un conte de Nadal i representar-lo. Aquest conte, ‘La tiona Bufona’, el va escriure una àvia de l’escola, la Carme Colomer, a qui li agraïm la seva col·laboració per regalar-nos aquest fantàstic conte i que amb els nens de Cicle Superior va cobrar vida.

Les actuacions de tots els nens i nenes van anar succeint a mida que avançava aquest conte preciós. Els nens i nenes de tots els cicles van recitar poemes, cantar cançons de Nadal i van tocar cançons instrumentals amb instruments orff.

Van haver molts moments fantàstics al llarg del festival: Alguns molt divertits com ara l’actuació dels nens de C.M., que van voler donar-nos una sorpresa amb la cançó ‘Aquí és Nadal i estic content’. Moments dolços amb els nens d’E.I. que ens van cantar ‘Els menjars de Nadal’ i ho van fer superbé! Moments fantasmagòrics amb el petit teatre dels nens de C.I. ‘Los fantasmas no llaman a la puerta’ i moments de bons desitjos per tothom amb el poema de C.S. ‘Sostenibiltat’. I com no, el ‘Let it go’ que segur, uns més que altres, tots vam cantar.

Gràcies també a l’AMPA per ajudar-nos en el que ha calgut, als nens, nenes i mestres, per fer-ho possible i a totes les famílies i amics per compartir aquesta estona amb nosaltres.

‘Torna a ser Nadal’ i esperem que TOTS ho gaudíssiu tant o més que els vostres petits… ‘COM SI FÓSSIU NENS’!!