EL 17 DE MAIG, TRAIEM LES PLANTES AL CARRER!!!!

Com ja sabeu, la nostra escola és Escola Verda. Ja fa anys que participem d’aquest programa i també assistim a un seminari on ens reunim amb altres escoles del nostre territori. En aquest seminari ens reunim per conèixer noves propostes i accions per poder fer després des de l’escola. en una d’aquestes sessions totes les escoles que anem vam decidir fer una acció conjunta: vam escollir celebrar ‘el dia de la fascinació de les plantes’ que és el 18 de maig, però en ser dissabte, ho celebrarem el 17 de maig que és divendres.

El que us volem demanar des de l’escola és que, el 17 de maig, treieu totes les vostres plantes i flors al carrer i així poder veure una VILAPLANA BEN FLORIDA. Les escoles de la Selva del camp, Alforja, Duesaigües, Riudecols, Montbrió del camp, Mont-roig del camp, l’Aleixar, Vilanova d’Escornalbou, Vinyols i els arcs i  també la nostra, participarem d’aquesta iniciativa i també treurem les nostres plantes i flors de l’escola al carrer!

Recordeu que el 17 de maig, TRAIEM LES PLANTES AL CARRER: L’Escola, les famílies i tot el poble!!!