Dia del medi ambient

Aquest 5 de juny ha estat el dia del medi ambient. A l’escola hem organitzat uns tallers per celebrar el dia i tenir present que hem de cuidar el nostre entorn amb les accions que nosaltres podem fer i tenim al nostre abast.

L’Alba va venir a fer-nos uns tallers de cosmètica natural. Ens va explicar la importància de fer servir productes naturals sense químics ja que aquests poden arribar a ser perjudicials per la nostra salut i entorn.

Els nens i les nenes d’Infantil i Inicial van fer bossetes d’olor amb farigola i sals de bany naturals, per relaxar-nos el dia que fem una banyera a casa. Els més grans van fer desodorant natural, bàlsam labial, pasta de dents, … Tots dos tallers van ser genials i molt profitosos!!

Durant el matí, els nens i nenes de l’escola també vam començar a fer el cens de nius d’orenetes pel poble, ja que aquest any participem del ‘Projecte Orenetes’. Aquest projecte preten protegir aquests ocellets i els seus nius, ambdos protegits, ja que es troben en perill d’extinció. Cal recordar que les orenetes mengen mosquits i  són molt apreciades per reduir les plagues d’aquests insectes que tan ens molesten als estius. Els nens i les nenes de l’escola van estar molt motivats i van estar buscant i registrant els nius que vam anar trobant pels carrers.