SERVEI COMUNITARI

Enguany ja és el tercer curs que tenim alumnes  de 3r d’ESO de l’Institut realitzant el servei Comunitari durant el segon trimestre.

És una experiència molt positiva tant per ells com pels nostres nens i nenes, ja que tenen l’ocasió de compartir durant uns dies estones de treball, de joc, d’arranjament dels jardins, de fabricació de la disfressa de carnaval o fins i tot per millorar en la producció dels seus dibuixos.

Des del nostre BLOC els diem MOLTES GRÀCIES un any més.

Aquest any han estat els següents alumnes: Nil Anglès, Judith Davila, Irina Dumitrascu, Gisela López, Aleix Piñol i Elisenda Sans, que podeu veure en les fotografies que us deixem a continuació.