Sant Jordi

Enguany Sant Jordi ha estat diferent a la resta d’anys degut a la situació en què estem immersos actualment. Però, tot i així, hem volgut celebrar-lo amb tots els alumnes i hem fet un seguit d’activitats.
Les activitats que hem pogut gaudir han estat les següents:
– El contacontes. Els mestres han explicat contes a les diferents classes.
– Els alumnes han participat al concurs literari organitzat per la biblioteca. El tema d’enguany ha estat el número 50.
 Els alumnes han confeccionat un llibre que recull els treballs literaris fets dins el seu grup bombolla: P3-P4 un llibre joc, P5 rodolins, cicle inicial treball de l’autor literari, cicle mitjà adaptació i teatre de la Llegenda de Sant Jordi, cicle superior notícies. S’ha fet un exemplar més de cada recull per a que passi per les classes i finalment romandrà dins la biblioteca de l’aula.
– Els alumnes de CM han representat l’adaptació feta per ells de la  llegenda de Sant Jordi.
Cliqueu damunt del drac i tot seguit podreu gaudir de la llegenda. 🐉

1. Chelo

Molt bones iniciatives! i la representació de la llegenda de Sant Jordi, adaptada als nostres temps, tot un èxit!

Moltes gràcies mestres i alumnes!