Sant Jordi i Santa Jordina 2022

Aquest any, la diada de Sant Jordi i Santa Jordina ha estat molt especial. Feia tant de temps que no podíem compartir aquesta celebració amb les famílies que ho hem gaudit molt!!

Durant tota la jornada, hem realitzat activitats conjuntament entre tot l’alumnat i l’equip de mestres de l’escola.

Al matí, hem participat a una roda de tallers i contes: roses de plastilina, punts de llibre amb estampació de pintura, danses medievals…

… i conta contes, amb els/les quals hem pogut escoltar la tradicional llegenda de Sant Jordi, amb diferents adaptacions que posen al centre valors com la consciència social, la perspectiva de gènere, el respecte, la cura pel medi ambient, l’esperit crític i l’amor real; així com un toc d’humor molt divertit.

A continuació, hem gaudit de l’activitat dels/les padrins/es lectors/es. Tot l’alumnat ha estat assignat per parelles; cadascuna de les parelles ha buscat un raconet especial del pati de l’escola, per tal de compartir un conte, prèviament seleccionat per l’infant de més edat. Ha estat tant bonic poder llegir contes als/les més petits/es de l’escola i/o escoltar-los dels/les grans!!!!

ENLLAÇ: REGAL MOSTRA D’UNA ACTIVITAT ESPECIAL

A la tarda, l’alumnat de 2n i 3r, hem pogut representar per tota l’escola i les famílies, la nostra versió de la llegenda de Sant Jordi. Hem viscut molts nervis i molta emoció! i ens ho hem passat d’allò més bé!

ENLLAÇ: LLEGENDA DE SANT JORDI

I com a cloenda, hem pogut gaudir de l’exposició dels nostres treballs i les activitats de la diada, juntament amb les nostres famílies. Tot plegat, un dia fantàstic que esperem les famílies també ho hàgiu viscut així!!!!

La classe dels/les dinosaures.