L’hora dels adéus

Aquest curs el comiat amb els/les alumnes de sisè ha sigut ben diferent. Us deixem el vídeo que els hi hem preparat entre totes i tots per acomiadar-nos. Primer podreu veure fotos dels/de les alumnes des de P3 fins a 6è acompanyades de dedicatòries de mestres, dedicatòries d’alumnes de l’escola, dedicatòries dels pares i mares de sisè i també de l’AMPA.

Ahir, dijous 25, van venir a l’escola els aleixarencs i aleixarenques i els/les mestres els hi vam preparar una sorpresa. Guardant les distàncies, vam veure el vídeo, vam deixar-nos portar pel cor i per les emocions, vam fer la pasarel·la per passar-hi per sota i els hi vam regala un llibre personalitzat.

Que tingueu molta sort!

L’HORA DELS ADÉUS (vídeo)

PASSAREL·LA DE BONA SORT (vídeo)