FIRST LEGO

Els alumnes de CM, de la classe de l’Univers, vam fer un projecte relacionat en les energies renovables amb les peces del Lego.

Per fer aquest projecte les mestres, la Lorena i la Cristina Mas, van fer dos grups de 5 alumnes cadascun, el dels Dinosaures i l’Univers. Cada grup va fer una maqueta relacionada en com millorar el cicle de l’energia. El primer es va centrar en millorar el sistema d’emmagatzematge on s’instal·laven bateries de ciment a les parets de l’escola i el segon el sistema de distribució col·locant comptadors elèctrics i sensors digitals.

Un cop fets i programar una part de la maqueta amb el programa spike i wedo2.0 els vam exposar a tota l’escola, des d’infantil fins als més grans. I, al cap d’uns dies també als nostres pares i mares. Aquestes exposicions ens van ajudar a entrenar-nos pel dia 25 de febrer. Aquest dia vam anar al Palau Firal de Tarragona a explicar les nostres maquetes. Allí hi havia moltes escoles de Reus i d’altres poblacions. Aquest dia va ser molt emocionant perquè per primera vegada ens vam situar davant d’un tribunal a explicar la nostra maqueta, després ens van fer unes preguntes on les vam contestar entre tot el grup.

D’aquest dia ens queda un gran record que no oblidarem mai. També dir, que ens vam emportar dos premis, un va ser el premi de l’excel·lència i l’altre el d’investigació.

VÍDEO UNIVERS

VÍDEO DINOSAURES

Els alumnes de CM, la classe de l’Univers