Fem un article sobre el projecte First Lego

Al mes de setembre els alumnes de primària van començar el projecte de Lego a l’escola Teresa Salvat i Llauradó. El projecte Lego es va iniciar el curs passat i van anar al Palau Firal de Tarragona i van guanyar el premi d’excel·lència i el d’investigació.

Aquest curs el segon cicle de primària hem d’escollir una afició i recrear una escenari i diferents espais  on estigui present l’art i la tecnologia. L’objectiu es fer una maqueta amb amb peces de lego creant aquests  espais: un eskatepark, una cafeteria, un circ, us espai per crear energia i tot amb  música, llums i moviment gràcies als robots.

Aquest any, per primer cop, els i les alumnes de tercer cicle de primària aniran  al First Lego Challenge. Han d’escollir una afició i recrear-la amb art i tecnologia. Tenen en ment que l’afició sigui: quedar amb amics, anar a la piscina o fer grafits.

Tots dos cicles tenen els mateixos objectius; construir una maqueta i presentar-se en un concurs.

Alumnes del taller d’escriptura.