EXPOSICIÓ 50 ANYS D’ESCOLA

Per  la Festa Major de l’Aleixar és va inaugurar l’exposició de fotografies que va preparar l’equip de mestres de l’escola per a celebrar el 50è aniversari.

L’escriptora aleixarenca Fina Anlgès va fer la presentació d’aquesta exposició el dia 31 de gener a la plaça 11 de setembre, envoltada pels alumnes i pares de l’escola.

L’AMPA va oferir  un berenar als assistents i tot seguit es van donar per començats els actes de la Festa Major de Sant Blai.

L’exposició va estar a la casa de cultura durant tot el mes de febrer i tant les famílies, com els alumnes, com alguns mestres que han treballat a l’Aleixar, han pogut veure aquest recull.