EASTER

La darrera setmana abans d’acabar el segon trimestre vam celebrar Easter a l’escola. Per una banda vam decorar amb pintura els ous bullits com la tradició assenyala, però no van ser aquests els que vam amagar! Les decoracions van servir com a detall per dur a casa i uns deliciosos ouets de xocolata van ser els protagonistes de la cerca i captura. La manera de trobar-los va ser diferent segons els grups: alguns feien una gimcana al pati, altres per dins l’escola, els últims es dividiren en petits grups per amagar-los i dibuixar un mapa perquè un altre grup anés a la seva cerca…. Sigui com sigui, ens ho vam passar molt bé gaudint d’un dolç final de trimestre.

Cristina Sanvisens Cabré

EASTER

The last week before finishing the second term, we celebrated Easter at school. On one hand, we decorated boiled eggs with paint, as their tradition. But it wasn’t these eggs that we hid! The decorations were giftsto take home, and delicious chocolate eggs were the stars of the hunt. The way to find them varied depending on the groups: some did a hunting game in the playground, others searched inside the school, and the last ones split into small groups to hide them and draw a map for another group to search… Anyway, we had a great time enjoying a sweet end term.