CARNAVAL

Un any més les nenes i els nens de l’escola de l’Aleixar van celebrar el carnaval tots plegats.

Tot va començar amb l’arribada del Rei Carnestoltes, que com no podia ser d’un altra manera ens va donar unes ordres ben esbojarrades.

Quan va arribar el gran dia era el moment de lluir tota la feina que havíem fet amb les disfresses i donar-li forma a la temàtica d’aquest any: la línia del temps. Els més petits de prehistòrics, els altres de cavallers, hippies, egipcis i edat moderna. Entre tots i totes vam aconseguir realitzar una magnifica línia del temps!

Els més petits van confeccionar unes maraques per ambientar la rua i tots junts ens ho vam passar genial ballant i lluint les disfresses, tot això amenitzat amb la magnifica Batukada que van preparar els alumnes de 6è amb molta il·lusió i molt d’esforç. Van treballar de valent fent d’artesans construint els seus propis instruments i assajant les diferents combinacions rítmiques, i tot i que els nervis estaven presents, va sortir molt i molt bé, amb aquest vídeo ho podeu comprovar!

VÍDEO RUA CRNAVAL 2020