ACTIVITAT DE FI DE CURS AL JARDÍ DELS SOMNIS

El dimecres 22 de Juny vam pujar caminant  al Jardí dels somnis a concloure l’activitat que vam iniciar el primer dia de l’escola. Aquesta va consistir en que els alumnes van escriure en uns papers tot el que desitjaven recuperar aquest curs, després de dos cursos amb pandèmia. Aquest dimecres, l’últim dia de l’escola  els hem llegit i hem pres consciència dels que s’han realitzat i dels que no. Ha estat una activitat molt constructiva on hem conversat de tot allò que ens agrada de la nostra escola i que desitgem que es mantingui.

En aquesta jornada també hi hagut molta música i actuacions ja que hem aprofitat per practicar algunes de les actuacions que farem a la festa de final de curs. També  ens hem acomiadat dels alumnes de sisè, ja que avui ha estat l’últim dia que seran a la nostra escola. Hem esmorzat al bosc i després hem baixat a l’escola i ens hem refrescat amb un bon gelat

Ha sigut una bonica jornada plena de desitjos, música, alegria, germanor, comiats, plors, abraçades i emocions, tot això envoltat enmig de la natura sota una esplèndida i fresqueta  ombra sota als pins.