JUGUEM A COLPBOL

Hola!!! Segur que en els últims temps heu sentit parlar ja del Colpbol, un esport relativament nou a les nostres terres i que ha tingut molt bona acceptació per part dels nostres alumnes.

I què és el Colpbol?

És un joc col•lectiu que fomenta la màxima participació possible de tots els jugadors, sigui quin sigui el seu nivell físic i les seves condicions;  redueix al mínim les diferències individuals i que exigeix una imprescindible col·laboració i comunicació col·lectiva per a aconseguir l’objectiu final del joc, el gol; és a dir, un vertader i autèntic JOC D’EQUIP.

És un esport amb una reglamentació tan fàcil, que atén a totes les necessitats d’atenció a la diversitat, fent-lo uns dels esports més inclusius que podem practicar.

Des de fa poquet la ZER ha rebut les pilotes oficials de Colpbol, i que han donat als alumnes encara més motivació a l’hora de jugar, i no només juguem, sinó que des d’educació física fem servir aquest esport per treballar altres habilitats motrius, permet una gran diversitat de moviments i accions tècniques basades en el colpeig donada la possibilitat que l’impacte al baló pugui realitzar-se tant per l’aire, com arran de terra. El colpeig es duu a terme fonamentalment amb les mans, encara que poden utilitzar-se altres parts del cos com el braç, el cap o el tronc, la part superior del cos. Així mateix entren en acció habilitats bàsiques com la carrera, el bot, el gir, les habilitats perceptivomotrius, etc.

I això és tot família, SALUT!!!