L’HORT ESCOLAR

Aquest curs a l’escola Cingle Roig de Vilaplana ens hem proposat de portar l’hort amb els alumnes d’educació infantil i la col·laboració de les famílies.

Disposem d’un espai petitet que ens van preparar l’AMPA el curs passat i ara volem que se’n facin càrrec els petits de l’escola.

Vam demanar ajuda per preparar la terra i una tarda van venir unes quantes famílies i vam treure pedres, passar el rasclet i afegir compost.

Llavors se’ns va presentar un problema, degut a la sequera no podíem gastar gaire aigua i per això vam decidir només plantar patateres.

Un altra tarda va venir el Jose i ens va ensenyar a plantar patates. Cada infant en va poder plantar una.

Ara les estem regant dues vegades per setmana, vigilant de no gastar gaire aigua i la veritat és que estan força maques. A veure si podrem collir pataques….

Gràcies famílies i gràcies al Jose.